Rachunkowość

Kompleksowa obsługa księgowa

Zakres wykonywanych czynności:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • prowadzenie ewidencji przychodów dla celów podatku zryczałtowanego,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • prowadzenie rejestrów do celów podatku VAT,
  • prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku VAT,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań oraz dostarczenie ich do odpowiednich urzędów,
  • doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej,
  • prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • uczestnictwo w badaniu sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań statycznych wymaganych przez GUS,
  • reprezentowanie podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statycznym i innymi urzędami w zakresie udzielonych pełnomocnictw,
  • przygotowywanie i załatwianie spraw związanych z aktualizacją danych o przedsiębiorstwie w Sądzie Rejestrowym, Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Statystycznym,
  • udzielanie wszelkich porad i wyjaśnień księgowo-podatkowych,
  • udzielanie pomocy osobom i firmom rozpoczynającym działalność gospodarczą.